3D.

som många sagt, inte alls något märkvärdigt.
precis hemkommen från jensens och avatar med ett gäng yellow fellows. blev påkommen av att ha somnat under filmen trots att jag tyckte att jag mörkat det så bra där bakom mina brillor. tji fick jag. sekunden jag öppnade ögonen efter en av mina femtom tupplurer säger älskling "oh, godmorgon..." darn.
seriöst, inga fler nattbion för mig. nu var det tur att jag sett filmen innan men ändå, kanske inte så värt de 150 spännen om man tänker efter. snodde med mig brillorn hem som kompensation. ok, now i feel better.

ska hoppa i säng nu. älsklingen som följde med mig hela vägen hem är ute och härjar, stackarn. ska nog slå en pling trots att han förbjudit mig att göra det.

nitey folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0