BIC MAC PÅ MITT SÄTT.

igår träffade jag som sagt mari på bibblan där vi bänkade oss i knappt en timme innan hon viskar "du...när ska vi äta?" jag sken upp som en sol. man kan inte vara den som kommer försent OCH frågar om en paus. men pga kylan kom vi inte längre än till donken där vi avnjöt en varsin big mac. jag äter bic mac på mitt sätt, dvs jag delar upp den i två, stoppar först i mig den översta delen "bröd-blablabla-kött-mittenbröd" fast då mittenbrödet är extra mjuk så vänder jag den uppochner för att inte hela skiten ska vika sig. alltså har jag brödet med fröna på undersidan när jag äter första delen. sen återstår den goda delen "kött-oooost-sallad-nåntingmer-bröd" (någon som känner igen sig? förmodligen inte...) anywho, mariam tittar på mig och frågar undrande "är det gott att äta sådär?" "ehm...det smakar likadant men det är lättare att äta den såhär" (den blir för stor/hög annars, svår att stoppa i käften) "aha, då testar jag..." så där sitter vi, säkert som två mongosar i ögonen på tanten som sitter bredvid oss. oh well. man blir inte ens kladdig!

sen åkte jag till solna där plutten klippte sig, åkte sedan hem till honom en stund innan jag åkte hem och bänkade mig vid skrivbordet. fick lite saker gjort innan mamma kom in för some girl talk. me like.

ska strax åka över till älskling och börja dagens middag: 200 st dumplings. wish me luck folks.


Kommentarer
Postat av: mari

hahaha, good stuff!!!

2010-01-16 @ 01:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0