COUNTDOWN HAS BEGUN.

om tio timmar skriver jag min andra tenta. Chinese modern literature and films. efter 90 minuter slänger jag i mig en snabblunch innan jag ordbajsar fram en muntlig presentation på kinesiska. sen är jag klar.

tentan idag började bra, kände confidence men sen sprack det. missförstod instruktionerna och missade att svara på en fråga. får hoppas att det andra väger upp. annars kommer jag seriöst gråta ihjäl mig. igår natt var en pina in the a-hole. literally. jag tog mig igenom den, och så gör jag världens tabbe. hursomhelst. hoppas på ett mirakel nu.

min dag började alltså inte på topp direkt. jag tar mig till byggnaden och hör ett gäng guligar säga "vi tar trappan, går snabbare" varav jag följer efter då lite motion inte skadar. de stannar vid tredje våningen. jag tar fram min kalender, jag ska till tionde. ja men halelujah liksom. vem vill inte klättra tio våningar upp som en start på dagen? att vara anfådd redan innan tenan var alltså inget bra och med de två timmars sömn jag fick i mig hade hjärnan börjat malfunction. jävla misstag alltså. nej, idag är jag inte stolt.

back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0