FULLY CHARGED.

på tre dagar fick jag i mig sammanlagt sex timmars sömn. inte mänskligt någonstans enligt min mening. igår natt fick jag i mig tolv timmar, DET om något är mänskligt!
har i alla fall kokat ihop en dunderfrukost som kommer sitta bra i min undernärda mage. ingen vila här, sen påbörjas skrivningen av mitt personliga brev och ooooom ambitionen fortfarande är och härjar i trakterna om några timmar läser jag väl några kapitel (med stark betoning på ordet "om"). känns att det vore smart att hålla hastigheten uppe nu när jag ändå är igång, annars löper det en enorm risk att jag faller tillbaka till den lata jag som inte gör mycket mer än sover och äter.

och vet ni, the sun is friggin shining! hur awesome är inte det?

[14 dagar kvar]





så som folket är vana att se mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0