HIT ME!

kommer på mig själv uppdatera oftare under tentaperioder. antar för att jag ser det som en "ursäkt" att inte plugga. Att jag sprudlar av idéer, är extra kreativ och pratglad är det ju inte. som ni må se
bloggen har blivit lite som en plats jag rymmer till när jag känner att ambitionen knappast räcker så mycket som till att läsa en mening. då tar jag en paus. ingen kaffe paus, ingen rökpaus (dricker/ gör varken det ena eller det andra) utan bloggpaus. B i know. however, känner mig en aning piggare idag än igår vilket är positivt, om bara litegrann. kör nog hela vägen (fuskade och sov två timmar igår natt) idag. tentan äger rum om ca sju timmar. har alltså sex timmar på mig att plugga.

nu är frågan, hur håller DU dig uppe hela natten? om det nu finns någon som är lika last-minute och desperat som jag. tips någon? lär behöva det i framtiden. dricker varken kaffe eller redbull. kalldusch är också uteslutet thank you very much. stoppa i mig allt som innehåller minst 70% socker gör jag redan, börjar bli immun mot sockerbomber. någon erfaren därute?

Kommentarer
Postat av: jainie.v

Powernapa i 10 min ? :D

2010-01-28 @ 12:22:26
URL: http://cheonsa.blogg.se/
Postat av: Victoria

oh dear, mina powernaps tenderar att dra ut sig lite. sist sov jag i tre timmar. bummer! :P

2010-01-28 @ 15:47:08
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0