HITTING THE GYM.

igår blev det en snabbfika med tjejerna på JC. efter ett tag ansluter sig killarna till oss, what a coincidence. killarna hade också planerat att fika! what is happening to this world?

- va? ska ni också fika?
- eh aah...krogen var stängd.
lol.


efter ytterligare någon halvtimma kom älskling och joinade en stund innan vi åkte hem till honom, plutt ställde sig i köket och agerade "hemmaman" och lagade middag medan jag bänkade mig vid böckerna.
till middagen såg vi "the time traveler's wife" vilket jag starkt rekomenderar. finfin film som kräver uppoffring av en och en annan hjärncell.

imorse kom brorsan över för frulle/lunch innan plutt drog till jobbet. då körde jag och brorsan singstar för hela slanten. vi gapade och skrek. den ena högre än den andra. men kul var det. sen åkte vi hem, och har sen dess suttit och pluggat skiten ur mig. siktar på en allnighter (får se hur bra jag lyckas med det) och imorgon...hör och häpna! imorgon bitti ska jag, victoria lin, TRÄNA! oh yea. det var inte igår...vid närmare eftertanke har det nog aldrig ens hänt att jag gått på gym (förutom när jag jobbade på fitness24seven) men då gick jag inte nära maskinerna om det inte var så att jag skulle rengöra de. så ja...imorgon smäller det. dvs, om jag inte lyckas komma på någon bortförklaring att inte träna. så lät det sist:

- älskling...får man träna om man är sjuk?
- ehm...nä helst inte.
- okej...för jag tror jag är lite förkyld...
- ......
- men äh, det gör nog inget...jag kan träna iaf då.
- nä okej, vi tränar inte idag om du inte vill ok?
- hm... nämen, alltså...jag har lovat...men...okej då!


imorgon kommer jag nog inte undan. wish me luck folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0