IKEA.

igår åkte jag över till älsklingen tidigt på morgonen, hann med lite mys innan vi mötte upp peter och nina för att åka till IKEA där vi blev fast i några timmar. egentligen behövde vi inte köpa något (mest småsaker) men bestämde oss för att åka dit för köttbullarnas skull. oh yea. efter IKEA åkte vi vidare till SKHLM där jag inhandlade lite småsaker till mig själv. efter det åkte vi hem till plutt och lagade mat till filmen "cloudy with a chance of meatballs" halvvägs in på filmen däckade jag i pluttens knä. lyckat.

idag blir det bara jobb. heeela dagen. tråkigt men på tiden då jag tvingat brorsan att jobba de senaste dagarna för att jag själv ska få lite extra tid med plutt. nä, nu anropar maten!



slog vad med älskling om att han inte skulle våga åka kana på IKEA, jag förlorade...vad han vann kan jag tyvärr inte avslöja. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0