IT'S DONE.

nu är ogräset rensat.
it's gone! poff!
sist jag klippte mig blev jag av med 20 cm (ofrivilligt) deppade i ett halvår, surade den andra halvan.
men nu var det dags att sätta mig i frisörstolen. kommer alltid på mig själv darrandes när jag sitter i en sådan stol. idag likaså. men det gick bra och jag är nöjd. mycket nöjd faktiskt.
tog lite mer än en timma och till slut utbrister min frisörska: "jag förstår inte, ju mer jag klipper, ju mer hår får du!" till slut var lokalens golv täckt av mitt ogräs, samtidigt som det såg ut som om jag hade tre peruker på huvudet. jag förstår inte logiken i det hela heller.

but i'm happy! inga fler hårbollar att fightas med varje morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0