MAKING IT UP TO YOU.

då iphonen varit knas på sistone har jag inte kunnat överföra bilder som tagits när man inte haft en kamera till hands. därför kommer nu ett urval på de bilder jag mailat över till datorn (problem solver) så never mind the total randomness.



peppisar av mig och älskling på vår fem månaders dag.




my very awesome creation of my baby.



fem månaders present av plutt.




ny keychain då jag tappade bort min gamla <3



min och brorsans julklappar till älsklingen (dockningssystem och hightech iskrossare)



julafton hos oss. hot pot baby!



mahjong med familjen.



middag hos älsklingens mor.



min nya strumpisar som numera är spårlöst försvunna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0