MISSION COMPLETE.

ja men nu tar vi och gör vågen för fasen!
efter ännu en fasanfull natt är tortyren över, for now. blev ingen sömn alls inatt, not a piece of cake i must admit.
pallrade mig till universitetet och skrev tentan, vet ni vad det patetiska är? det var tillåtet att ta med sig diverse antecknigar ohc handouts. ja men tjena? nåväl, jag får helt enkelt skylla mig själv som åkt tillbaka till sverige varje helg de senaste tre månaderna. men hur fasen kunde sådan information undgå mig? nu är det sablans tur att jag är typen som läser in i sista sekunden och därmed hade med mig anteckningar. puh. my day for sure. men å andra sidan, hade jag vetat det så hade jag inte gett upp min sömn för någonting i världen. eh, let's not be greedy.

sen var det raka vägen till det muntliga provet i kinesiska, blev bara en massa yada yada. improvisationsförmågan fick tas fram då det senaste dygnet spenderats till att plugga business. men det gick bra. yes.

kände mig riktigt produktiv och när jag ändå var igång sprang jag på några ärenden i stan, gick sedan hem och tog itu med the mess, L har ju kommit över i princip varje dag för att plugga tillsammans, två dagar i rad har vi handlat med oss från donken så det låg skräp överallt. without exaggerating. nu är det i alla fall städat här hemma. sweet. fick några ytterst bra nyheter av älsklingen också. Så nu kan vi äntligen börja planera. woho!
nä folks, time to hit the bed. oh yeaaaaaaaaaaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0