NYTT ÅR BETYDER JU NYA ÄVENTYR.

väcktes av älsklingens godmorgon-samtal imorse. en hel del goda nyheter avslöjades. dock är inget aktuellt än så vi får hålla tummarna att allt går sin väg.
detta fick i alla fall mig pigg och sätta mig upp rakryggad trots att jag endast fått i mig ynka sex timmar sömn inatt. blev en tuff pluggkväll/natt. idag väntar en liknande. tentorna kommer bara närmare och närmare och iår siktar jag faktiskt på att få ett någorlunda bra betyg då det påverkar mina ansökningar till universiteten i Kina.

ena sekunden är motivationen på topp, den andra helt grävandes i botten av sjön så får passa på att  bänka mig vid köksbordet (större yta, mer plats för mina femtontusentrettiosju kazillion papper) nu och sätta igång med tortyren.

checking out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0