SUPERFRIGGINWOMAN.

ser inte ut att bli någon god natts sömn för mig ikväll heller.
tentan äger rum om cirkus elva timmar och här sitter jag med en hel drös med lecture slides kvar att läsa, behärska, komma ihåg och sedan kladda ner på morgondagens tenta där uppsatser skall skrivas hejvilt.
siktar på att sitta i ytterligare sex timmar, få i mig tre timmar sömn och sedan ge mig iväg till sackville st building där mina kunskaper sätts på prov.
efter tentan blir det raka vägen hem, kommer förmodligen däcka i några timmar och sen ska det pluggas igen. chinese modern literature är tentan på torsdag som följs i hälarna av det kinesiska muntliga provet.

vet ni vad som väntar därefter?
sömn! sömn! och ännu mer sömn! ska nog bräcka mitt tidigare rekord där jag sov i två dagar, även då efter en högst mardrömslik tentaperiod.

what a pity att jag inte har Russell då som tyvärr fick lämnas kvar hos älskling (väldigt begränsat med space i handbagaget) men snaaaart, snart kommer russell med sin "daddy" och hälsar på :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0