EXPLANATION.

anledningen till att bloggen kort sagt dött ut är för att jag skaffat mig ett liv. ha, jk. nämen jobbet tar upp det mesta av min tid, när jag inte jobbar så sover jag. tro det eller ej. damn, det tär verkligen på ens energi att sitta och växla pengar. självklart innebär det mer än bara att växla pengar när man är banksäljare. anywho...

igår segade jag och älskling hemma hos honom efter jobbet innan vi bestämde oss för att titta in hos Peter och Jenny som hade karaokekväll med ett gäng yellows. killarna drog över till älskling för att se på fotboll och lämnade kvar oss tjejer (plus some exceptions) med mickarna. sweet. mysigt var det iaf trots att vi inte stannade så länge.
fler sådana kvällar tack!

imorgon blir det jobb och på måndag ska jag på förhandsvisning av en film jag suktat efter sen trailern kom ut för flera månader sen, Karate Kid med världens sötaste Jaden Smith och Jackie The Chan. tack P-Y som fixat biljetterna!

nu blir det film med mamma innan jag lägger mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0