GET A LIFE. ELLER ÅTMINSTONDE EN EGEN MAIL.

vem fan är det som försöker hacka sig in i min mail? har hänt flera gånger innan och idag fick jag återigen ett mail där någon jävel försökt ändra mitt lösenord. ge fan i min mail. sådär, nu var jag klar med den punkten.

fifäään vad det åskar ute. sover med öppet fönster så både regnet och åskan tränger sig in i trumhinnorna så att allt vibrerar därinne. Skulle ha lagt mig för flera timmar sen men fastnade på msn med en nära vän som uppdaterade om det gångna året som vi knappt haft någon kontakt under. så idag tog vi igen det. sen kom mamma in med en skål nudelsoppa som jag självklart inte kunde tacka nej till. satt och slurpade i mig det sista och ska nu lägga mig.

Tidigare idag (igår) jobbade, as usual och åkte sedan till phlutt där han och Micke satt och grabbade sig med spel och allt möjligt. lagade lite mat innan jag däckade. vaknade sedan av att älskling pussade mig på pannan. i samma veva messade brorsan och sa att han var på väg dit för att möta upp mig så vi kunde åka hem tillsammans.

imorgon blir det ett kort pass innan jag åker och hämtar min älskling från jobbet. i'm just cool like that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0