HEEEJ!

sjätte arbetsdagen avklarad (i rad). imorgon är jag ledig! dagen kommer att tillbringas med mamma.
idag mötte älskling upp mig efter jobbet och tillsammans åkte vi till hans mor och åt en massa gott. när alla andra var klara satt jag fortfarande och tryckte i mig allt som fanns. fick rulla hem sen.

just det, igår var det family dinner och sedan karate kid! OH MY GOD! without exaggerating, i literally love that movie! Jaden Smith är så sjukt söt att jag dog flera gånger under filmen. skrattade så in i biip. har ju som sagt suktat efter denna film sen trailern kom ut för flera månader sen, så folks, se den! screw scofield, brad pitt och twilight edward (ni som gillar honom...) Jaden Smith kommer vända uppochner på alla tjejers hjärtan om några år. han vände uppochner på min igår. you gotta love it.


Kommentarer
Postat av: Nina, GaMei

cute cute cuuuuute and yummy as rasperry pie!

2010-07-07 @ 22:51:23
URL: http://ssbd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0