JAG VILL HA FREDAG IDAG!

jag är världens mest nyfikna människa. Älskling är väl medveten om min svaga sida.

V - vad ska vi göra på fredag?
P - säger inte...
V - va? meeeh, så kan du inte göra. sääääg!
P - det får du se älskling...
V - okeeeeej...


han är mycket väl medveten om min starka sida också...

P - våga bara snooka!

har lovat att inte gräva men åååååh. jag vill ha fredag nu nu nu!
inte nog med att vi firar ett år tillsammans då men på fredag får jag även min första lön från Forex! oh yea!

Kommentarer
Postat av: jainie.v

Duuuu mååååste skriva i detalj vad han ha förberett :))))))

2010-07-19 @ 22:15:14
Postat av: Victoria

har tjatat till mig en hint "du kommer få mat iaf" sa han... höhö är redan nöjd höhö.

2010-07-20 @ 23:50:15
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0