FINALLY IT HAPPENED.

dagen jag och säkert många av mina nära väntat på... eller snarare "förväntat" oss ska hända.
jag missade mitt plan. yes, you heard me.

Hej, jag heter Victoria och jag är en tidsoptimist. sprang och kutade för mitt liv direkt från arbetsintervjuen, älskling messade och ringde "vart är du?!" och där var jag, sweating like a pig, krigandes för mitt liv. jag kom fyra minuter i fyra. bussen skulle gå fyra. great success tänkte jag. hoppade på bussen och inget händer. den står still. befann mig på fel buss. istället för 16 bussen satt jag på 16.30 bussen. epic fail tänkte jag nu.

jag stressade chauffören, ringde och smörade för flygplatsens personal i hopp om att de skulle hålla kvar flyget EN minut åt mig. jag kom fram. sprang och armbågades igenom hela kön, in igenom tullen och igenom passkontrollen. möttes av en tom väntesal. I lost. this time, time beat me. med ynka två minuter!
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

well, kammade hem jobbet åtminstonde. Yeah baby!

Kommentarer
Postat av: Nina, GaMei

Hahahahaha, ja det var väl mer förväntat än väntat! ( : GRATTIS TILL JOBBET! Underbart!

2010-06-01 @ 12:02:40
URL: http://ssbd.blogg.se/
Postat av: kkk

HEJ du går väll på manchester?? undrar vilken inriktning.

2010-06-15 @ 20:46:45
URL: http://trakigtvarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0