HELG!

en hel vecka avklarad på nya jobbet. system overload på information redan första dagen men kul är det!
hursomhaver, skönt med helg. fanns planer på att bowla med gänget men nee, vi valde att ha en mysig stay in med folk över istället. (blir ytterligare en mysig stay in imorgon med miss Nina)
Jag och älskling var på väg till affären för att handla mat när vi inser att vi inte orkar så vi svänger in på lilla pastaköket här in the neighbourhood. beställde en scampi och lax pasta och phlutt en frutti di mare. Jonathan kom och joinade också. maten, helt okej men väldigt små portioner. me don't like. senare kom sheena och tillsammans gick vi till affären och köpte kakao till vår kärleksmums som vi skulle baka.

sheena: har du receptet med dig?
jag: nä, men vi har allt hemma. behöver bara kakao...
sheena: .... och du behöver en korg till det??!!


P-Y kom förbi också så medans killarna hade boys talk chitchattade jag och Sheena i köket samtidigt som vi bakade kärleksmums och gräddade pannkakor åt oss alla.
overall, mysig kväll med en massa girltalk.

V&S: kärleksmumsen är klara!
P-Y: det heter snoddas... näe, det heter mockarutor!
J: nää men det är kladdkaka ju!

whatever, gott var det iaf!
fick några bilder av Anna häromdagen från A&K's bröllop so folks, enjoy!

phlutt matchade min klänning med sin slips :)


Kommentarer
Postat av: Jackiii

söta ni är tsm:)

2010-06-27 @ 18:41:13
URL: http://jackieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0