LIFE'S GOOD RIGHT NOW!

åkte ut med päronen imorse med bilen och fick därmed skjuts till jobbet, var en halvtimma tidig och hade ingen lust att gå runt och pilla mig i naveln så promenixade till älskling för att ge honom en eleven months anniversary mwah. han hade försovit sig så sicken tur att jag gick över och fick honom att rappa på lite. mötte sedan O och hans megasöta dotter A som vi lämnade på dagiset innan vi åkte till jobbet. har redan erbjudit att sitta barnvakt åt lilla tösen. såååå söt! kommer inte kunna sluta nypa hennes små runda kinder.

efter en lyckad dag på jobbet åkte jag hem och sitter nu här i min ensamhet och har tråk. brorsan är ute och grillar så lägenheten är extra tyst.
då phlutt skulle på middag med jobbet just idag fick vi skjuta upp vår anniversary middag till på lördag. då kör vi all in med sushibuffé.

på tal om helgen, blir en fullspäckad helg som jag ser übermegafram emot.

Torsdag
jobba och jogga med phlutt, LÖÖÖÖÖN! (?)
fredag middag hos älsklingens släktingar.
lördag en heldag ute på Ingarö hos Micke (utomhuspool yaaaay!) och tennis, kvällen kommer avslutas med sushibuffé.
söndag femkamp på grönan med ett gäng.

åååh ge mig helg nu nu nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0