OFFICIALLY AN EMPLOYEE!

första dagen på Forex avklarad. kommer jobba med ett uberhärligt gäng i sommar! awesome!

jag: det är bara en station att åka! skitbra!
bf: va? ska du åka EN station?

bara för det tog trotsade jag min lathet och promenerade hem till phlutt efter att jag varit och handlat med M (en kollega), kom vilse. hur fan lyckas man? har gått den streckan minst tio gånger med honom innan. gick fram och tillbaka ca sjutton gånger och försökte gräva lite i the malfunctioned memory of mine, till slut ser jag trappan som jag sett innan. great success! efter en timma är jag nu hemma hos phlutt. ikväll blir det pasta bolognese! min stora favorit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0