10 MARS 2010.

Godmorgon prettifuls!

vaknade av att solens strålar trängde sig igenom fönstret och lyste upp hela rummet... nej jag skojar bara, vaknade av att alarmet tjöt sönder mina trumhinnor. the first was just a bad attempt of me trying to sound poetic. men solen skiner, det gör den. funderar på om jag ska inviga mina älskade raybans som jag fick av gänget när jag fyllde år.

sitter och förbereder en 1½ minuts speech (så jävla jobbigt, hellre 10 minuter än 1½, vad fan hinner man säga på så kort tid? jag om någon ääälskar ju att ordbajsa) anywho, ska slänga i mig lite av gårdagens kyckling curry och sedan springa iväg till universitetet där vi ska ha gruppmötet. imorn äger presentationen rum. nervous? tbh, nä.

såg två avsnitt av dating in the dark igår innan läggdags och visserligen var det intressant att se hur människor lär känna varandra och "falla för varandra" i total mörker och helt based on ones personality men ännu roligare att se reaktionen på människor när lampan tänds och de får se sin partner som är helt motsatt till vad de hade förväntat sig. skratt och tårar och en hel del utseendediskriminering. poor guys. något annat som fick mig att tappa hakan var att de efter EN, inte två eller tre utan EN dejt i total mörker börjar kyssa och hångla upp varandra utan att veta hur den andra personen ser ut. han må ha en sexig röst, vara trevlig yada yada, men sen när det visar sig att han är en skallig, kort och mullig person eller rödhårig med snor över halva ansiktet (varning för överdrift) så är du inte så cocky längre va. nä, HUR kan man ens? nej, zero understanding.

nej, måste fortsätta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0