GARDAGENS INLAGG SOM ALDRIG BLEV PUBLICERAT.

hur mycket tur i oturen kan man ha egentligen?! efter presentationen imorse drog några av oss på lunch, där tyckte de synd om mig som både fått ta hand om grupparbetet OCH min egna uppsats vilket resulterat i att jag inte fick i mig någon sömn så de bestämde sig för att komma och give me a hand.

hursomhelst, jag skrev och de edit-ade det och 16.45 springer jag till alexander building för att skriva ut skiten. självklart ska skrivaren krångla, mitt account ska run out of credit och pappret ska ta slut. klockan hinner bli 16.55 och jag inser att det är kört. penalised for sure! (de drar av en viss procentdel om man lämnar in minuter för sent) 16.57, fortfarande ingenting. 58, jag ber till högre makter och titta där, skrivaren funkar och skriver ut min uppsats. jag greppar tag i alla mina grejer, springer för mitt liv till receptionen, öppnar dörren, går in, tittar på klockan: 16.59.
hell yea baby! receptionstjejen var precis på väg att stänga ner datorn och ber mig skynda mig, jag dör när jag inser sicken tur jag haft. min uppsats! inne! äntligen!

sen åkte jag och mötte och Lauren, blev middag och film hos henne. jag däckade mitt i allting och var inte någon vidare trevlig middagssällskap och ligger nu i mina efterlängtade säng.
inatt ska jag fan drömma like ive never dreamt before! i friggin deserve that.

men först, godnattmail till plutt som jag saknar mer än allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0