HOME SWEET HOME.

it's good to be back.
har hunnit mysa en massa med älsklingen sen jag kom tillbaka och mer ska det bli.
dock hände något mindre positivt idag när jag skulle åka till restaurangen, jag glömde mina vantar på bussen! gargh! mina älskade vantar som jag fick som en av 4584323 presenter av plutt på min födelsedag förra året. ska slänga iväg ett samtal till sl imorgon och förhoppningsvis får jag tillbaka inte bara en utan båda vantarna.

mamma fyller år på onsdag och har under dagen smidit en hel del planer, om allting går som det ska så ska hon få den mest perfekta överraskningsmiddagen på patricia med sina närmaste vänner. because she's worth it.

väntar nu ivrigt på att plutt ska ringa och säga godnatt...den segiskorven.

blir en fullspäckad vecka med både plugg och jobb, men har en massa att se fram emot till helgen då det blir både badminton, födelsedagsfirandet och eventuellt ambassadeur?

nu blir det film med mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0