I LOST MY BOYFRIEND...

to final fantasy XIII...
älskling var som ett litet barn på julafton när han berättade om hur han beställt spelet och ännu mer hype-ad när han berättade hur han skippade gymmet för att springa hem snabbt och spela. should i be worried? kommer åka hem till en tjockis á la couch potato. 
nej, för att hänga med i svängarna har jag börjat spela poker och my city life på fb. this and café world should keep me busy for a while.
precis avnjutit kyckling curry middag som Lauren lagade, kört några omgångar vid pokerbordet och ska strax börja förbereda inför morgondagens group meeting.

tog en runda på stan tidigare idag, shoppingsuget hittade tillbaka till mig men lyckades vifta bort den (nej det gjorde jag inte alls men såg till att hålla ett hårt tag om plånboken) då jag lovat mig själv att leva ekonomiskt denna termin för att sedan släppa loss shoppingbegäret när jag åker till Kina efter sommaren. yes, today I did a good job.

därför belönade jag mig själv med inte bara en utan två chokladpuddingar till efterrätt. which reminds me, älskling är skyldig mig hans goda pannacotta. sjutton dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Kevin

FFXIII! :D:D:D:D:D:D

2010-03-10 @ 18:59:42
Postat av: Victoria

blä på er! :P

2010-03-10 @ 22:43:37
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0