KILL ME.

haft helt fullt upp. igår blev det en hel pluggdag, attend-ade alla mina lektioner trots att jag bara fått i mig ynka sex timmars sömn. träffade gruppen igår för vårt projektarbete och även idag. sen var jag fast på biblioteket till nio tiden innan jag äntligen beslöt mig för att åka hem och börja skriva min uppsats som ska in, håll i er: imorgon. blir nog inte många timmars sömn inatt. problemet med mig har jag märkt är att jag ordbajsar way too much. som igår, vi hade alla tilldelats en task, att skriva ca 400 ord på vår del av the retail mix. tror ni inte att jag får panik sådär klockan tre mitt i natten (då jag började med skitet) och slutar med att jag sitter där med 800 ord. epic fail. det värsta jag vet är att cutta en uppsats. så lämnade jobbet till grabbarna som för övrigt saved my life då jag var helt borta idag under the meeting.

nu har jag 2000 ord att skriva inför imorgon och en presentation att förbereda inför. man, I just love my life!
har redan planerat hur jag ska fira imorgon efter att allt är inlämnat. det blir raka vägen hem och sova i två dagar.

now, back to work.

just det, came across this häromdagen:


gee, hon är ju femton kazillion gånger snyggare som långhårig brunett. nästan så att man inte känner igen henne. sweet.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag såg den filmen du hade sett.. "my sister's keeper". Jag tror bokstavligen jag bölade igenom hela filmen. Den var fin!

2010-03-18 @ 20:04:09
URL: http://oreokex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0