ONE DOWN.

tvingade mig sjalv ur sangen imorse nar alarmet gick. tranade pa min speech ett antal ganger for att forsakra mig om att den satt som den skulle and yes it did. presentation gick som smort och without boasting, sa dominerade var grupp. med marginal. valdigt strikta regler nar det galler tiden sa da vi endast hade tio minuter pa oss sa var det nagra grupper som fick cutta mitt i hela skiten och snabbt wrap it up. vi landade exakt pa 9.46 och ar riktigt nojda nu i efterhand. one down. three to go. den stora, viktiga presentationen ager rum nasta torsdag sa nu ar det dags att ta tummen ur och borja forbereda.

one step closer, snaaaart far jag veta vilket uni i kina som jag blivit antagen till. talamod talamod!
nu ska jag belona mig sjalv med att avnjuta en yummy korv stroganoff.

smell ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0