OUR DAY.

återigen firar vi vår dag på olika håll. blev lite firande redan igår vid tolvslaget då älskling fick öppna sitt paket med le pyjamas som jag designat. very sweet. idag var en sån där jobbig dag då saknaden hunnit ikapp oss, till den grad att plutt satt och kollade biljetter och kom med idén att jag kanske ska åka hem redan imorgon. lol. very tempting I must say men har ju redan en biljett så kändes onödigt. anywho, snart åker jag hem! då blir det raka vägen in i älsklingens famn! snart snart snart!

ikväll ska även en annan filur firas, nämligen Rachel. så ska strax göra mig iordning och åka hela vägen till fallowfield (why oh why) för lite tisdagsröj.

vet du att du smygläser plutt, SAKNAR DIG! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0