AND I'M BACK IN THE GAME.

HEEEEEEEJ!

i'm back. efter en veckas uppehåll från bloggen önskar jag att jag kunde säga att jag fått mycket annat gjort men icke (eller joo, litegrann iaf) men hursomhelst så kliar det så mycket i fingrarna att det är dags att skriva av mig lite så hädanefter ska jag försöka provide you all med en bättre uppdatering om livet här i Manchester.

anyways, det är ca tre veckor kvar tills jag åker hem! helt unbeliveable hur lång tid jag hållt mig denna termin. sen plutt åkte för snart tre veckor sen har jag koncentrerat mig på skolan och närvarat på ALLA (yea you read it) lektioner. på tal om plutt så sa vi precis godnatt på skype efter en fyra-timmars konversation om i princip ingenting. yea, tiden flyger iväg när man har roligt. första gången sen vi träffades som vi är borta från varandra så länge men som sagt, tre veckor kvar!

har under veckan sett klart på ALLA big bang theory avsnitt så nu väntar jag på nästa som inte kommit ut än. you gotta love it! nästa steg enligt älskling är att få i mig alla "how i met your mother" avsnitt men vet inte riktigt om jag är så PRO that idea. hrmph...

well well, om två veckor tar kontraktet för min nuvarande lägenhet slut så då flyttar jag tvärs över korridoren in hos L innan jag åker hem till sverige och efter påsklovet flyttar jag in till min nya lya. så har en hel del packandet att göra och för att inte nämna plugget som helt plötsligt blivit en heltidsgrej i mitt liv (better late than never).

Sweet to be back in the mental dumpster, men nu är det dags att sussa nanna ♥

PS. idag hade vi rikligt med sol här i Manchester, folk springer runt i shorts och t-shirt, solglajjorna har åkt på och det får ju mig att sakna våra BBQs förra sommaren. mer av sådant tack!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0