VISSTE ATT JAG KÄNDE IGEN HENNE!

gargh. finally got it confirmed. (har inte orkar googla efter det innan)
två gånger har jag sett avatar och hela tiden har jag trott (för att någon sa det till mig) att neytiri och alla andra var helt och hållet dataanimerade, alltså utan någon skådis som grundinspiration (does it make sense?) men nu har vi det! hon till och med tränade på diverse marital arts moves och på att rida i ett halvår för rollen som Neytiri.


Zoe Saldana, medverkat i filmer som the terminal och star trek etc.

en riktig skönhet enligt min mening, såååå jäppla söt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! :) Jag pluggar i Kunming som ligger i södra Kina. Hmm, streama efter avsnitt med kinesiskt bredband är inget jag rekommendera (om det ens går). Glöm inte ladda ner proxy innan du kmr till Kina. Om du nu använder FB och hela fadderullan som är blockerat här. :)

2010-03-15 @ 11:06:26
URL: http://joliday.blogg.se/
Postat av: Victoria

mjo, har hört att bredbandet där inte är något att hurra för. men ja, ill most def find my ways into fb, vi har redan börjat förbereda oss här men tack för tipset!

2010-03-16 @ 02:46:25
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0