21 MAJ.

tredje dagen i rad som jag är uppe med tuppen. allt detta tack vare min helt briljanta idé att låna med mig en bok som MÅSTE återlämnas kl tio morgonen därpå. unless i wanna be fined of course. så sitter nu återigen i business bibblan (ännu en fördel med att komma tidigt, det finns platser!) och ska köra hårt i två timmar innan jag får avnjuta min matlåda. nio timmar till efter det. fan ta allt och lite till om jag inte klarar tentan nu.

solen skiner iaf och efter gårdagens svettpartaj skippade jag jackan helt idag. istället åkte blazern från miss selfridges på. hade gärnat skippat strumpbyxorna från primark också men då jag blir kvar tills sent ikväll fick de åka på ändå.



oh well, försöker få mer diciplin i mig så tanken är att jag kommer hålla mig borta från fb, bloggen, mailen och allt annat men det lär ju faila redan om några timmar så blir nog ett par inlägg om det inte sker något mirakel som gör att jag verkligen sitter och nördar mig dagen ut.

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0