ALLA BILJETTER BOKADE!

vilket kap! sju pund kostade biljetterna hem till sverige som tidigare kostat 22 (exkl skatt) klart man slår till! nästan så att man vill köpa två, tre biljetter och få en hel rad! skulle ändå inte kostat mer än vad jag hade planerat att betala. ryanair alltså, förstår mig inte på dem. but meee like! totalt gick biljetten på tolv pund. sweet potato!

jag är så nära sommarlovet nu att det inte är sant. helt sjukt vad snabbt tiden går. om sex dagar är jag i phluttens famn igen. om exakt en vecka ska A&K gifta sig. which reminds me, phlutten är på K's svensexa just nu och med sig har han en av mina klänningar, gud vet vad de ska göra med den.

elva dagar kvar. sen är jag fri som en fågel. måste bita ihop sista biten nu. i've got a hella rawkin summer right ahead of me!

det bästa är, nästa biljetter jag bokar är biljetter till BEI-FRICKIN-JING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0