BACK.

blev ingen uppdatering igår då jag är fattig på internet just nu. valde att stanna hemma och plugga efter min tre timmars nap jag hade efter translation tentan som gick OK. inte bra, inte dåligt. OK. fan alltså, kändes som om jag satt och slog upp vartannat ord. literally. tentan var inget att leka med alltså. men godkänt blir det med störst sannolikhet. efter tentan blev det lunch på umami (noodle bar) med Nils, Naiomi och Susanne. det var inte gott men trevligt sällskap iaf.

somnade vid fem inatt och däckade så hårt att jag vaknade av ett mail som påbörjades med "älskling, fick inget godnatt mail av dig igår" yea, däckade so badly att jag bröt vår tradition. blev i alla fall fem timmars sömn och är ni åter i business bibblan, redo att ge järnet inför marketing tentan imorgon.

funtar på om jag ska gå och handla lite proviant så jag överlever de kommande 24 timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0