FEM DAGAR KVAR TILL MIN FÖRSTA TENTA.

tio timmar senare är mina ögon som två streck. min hjärna är overloaded och jag har nu bestämt mig för att lägga mig. målet var 15 timmar men då jag vaknade sent, pillade mig i naveln och inte kom fram till bibblan förrän två tiden så räckte tiden inte till. hade klockan varit nio nu hade jag lätt kört på fem timmar till. despite my condition right now.

har beställt en personal wakey wakey från D imorgon bitti klockan nio. klockan tio måste jag vara i bibblan. för mitt eget bästa. egentligen för att jag måste lämna tillbaka en bok. lånade den med flit idag för att behöva vakna tidigt och gå till skolan imorn om jag inte vill betala för sen inlämning. just nu låter det inte så farligt med att betala faktiskt. speciellt när jag tänker på att jag bara kommer få i mig sex timmars sömn. oh dear. hur ska detta gå?

anywho, efter tio timmars plugg känner jag mig aningen mer confident med chinese business tentan som äger rum om fem dagar. nej det gör jag inte allt. who am i tryin to fool here?

så imorgon ska jag bannemej sätta målet. FEMTON timmars plugg.
nu KÖÖÖÖÖR sover vi!

Kommentarer
Postat av: marie

fin blogg

2010-05-19 @ 04:38:34
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0