FOUR HOURS SHORT.

allt gick enligt planerna. blev väckt av D, mötte henne nere på gården. gick till bibblan och var redo att plugga järnet redan vid tio tiden. mot eftermiddagen dog min dator och mobil, för långt till närmaste uttag så sket i det. probably one of the best decisions ive ever made. pluggade i kanonfart. tiden gick, läste ut bok efter bok. L kom, L gick, L kom. jag pluggade på som om jag aldrig sett böcker innan. rätt som det var blev klockan nio och business bibblan stängde. ELVA timmar i streck kom jag upp i. perfa. fyra timmar kvar som jag skulle ta itu med hemma. hur gick det? åt helvete.

fan. epic fail alltså. jag som var så nära.
gör ett nytt försök imorgon.
nu ska jag sova. L sover över här också så imorgon ska vi upp med tuppen!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0