GIVE ME A FRIGGIN BREAK.

ringde precis vakten som kom och slängde ut fjortisungarna som inte verkar fatta innebörden med universitet, tentor och klockan jävla fyra på morgonen! festa gärna tjugofyra sju men ge fan i att stå utanför min dörr och gapskrika med era sångröster som knappt vet vad "att sätta en ton" betyder.
tenta om tio timmar och här sitter jag och försöker dunka i mig info i min redan så overloaded brain, sen har vi människor med no respect whatsoever som spelar hög musik, "sjunger", skriker och smäller dörrar. fine om jag ligger och sover (är ändå död och hör ingenting då) men jag sitter fan och pluggar era frickinlickin biiiiip!

har översett detta beteende sen jag flyttade in då jag really dont mind med dunka dunka musik, pluggar ändå med musik i bakgrunden men pls cut the giggles era fjantiga brudar som obviously flörtar med killarna ni har med er. pls, thats so freshers behaviour. oh wait, you are freshers! FAN.

nu är det tyst iaf så ska läsa klart resten av del 2 av 4 anteckningar innan jag powernappar i två timmar. personal wakey wakey är beställd från ingen mindre än min älsklingsplutt som jag saknar mucho mucho.

so, back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0