INGET FÖR KÄNSLIGA LÄSAREN.

väcktes av L's sms imorse. (läs: vid ett tiden)
dagens pluggdejt blir inte av då vi båda vaknades alldeles för sent plus att vädret suger apa så har ingen som helst lust att gå ut. DÄREMOT har jag bestämt mig att det ska bli rikligt med plugg idag. om sex dagar kommer plutt så för att få njuta av en hel helg så gäller det att jag får mina saker gjort innan han anländer.

så, ni som är överkänsliga kan sluta läsa nu.

i alla fall, L ringde ju imorse. hon ville berätta om vad hon läste om igår. hon varnade mig att det var gross men då det inte funkar att berätta A och inte B till mig med en enorm nyfikenhet så sa jag att jag ville veta. O M G.
slutade med att jag lyssnade med halva örat lite då och då men det jag hann uppfatta var i alla fall att i Japan, så äter de bajs. yea, you heard me. tydligen ska det vara extremt dyrt och klassas som en delikatess. nu pratar jag inte om att de går runt på gatan och plockar upp första bästa korv utan det är korvar från kvinnor (som måste vara oskuld) som sen barnsben ätit "bra" och "hälsosam" mat så det ska tydligen...äh jag vet inte. men vad de gör är i alla fall att de friterar korven och sedan äter det. i vissa fall doppar de korven i guld (?) aja, ni som inte blivit tillräckligt äcklade. here you go.

ja men halelujah, då skippar vi middagen idag då. fan att jag ska vara så nyfiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0