KÖR BARA!

levde farligt imorse. stängde av alarmet och tänkte "jag ska bara...blunda lite" ni vet hur det slutade.
jag vaknar till igen tjugo minuter innan min lektion börjar och gör allt i multihighspeed, ni vet, allt det där man gör på morgonen. sen ser jag på klockan, fem minuter kvar. ääääh jag hinner äta två knäckemackor, tänker jag. sagt och gjort. kom tio minuter sen men oh so worth it. men det var en jädrans pain in the A hole att vakna imorse ska jag säga.

the reason: pratade med Sheena i ehm, fem timmar igår? så kom inte i säng förrän vid två tiden. oh my jesus som vi skrattade, mycket blev sagt och efter fem timmar kändes det som om vi kommit ikapp med uppdateringen hos varandra. puh. mer sånt wifey!

ska strax iväg till biblioteket och träffa Lauren, blir råplugg hela dagen ut. O kommer och joinar efter hans lektion också, idag (läs: nu) känner jag mig pluggmotiverad så idag kör vi all in för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Sheenie

haha ;) felt like the good ol days =D trots de feta ringarna under ögonen ida =P but soo worth it!

2010-05-06 @ 15:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0