LET'S DO IT!

min mardrömsvecka har officiellt börjat.
från och med imorgon till och med söndag blir det 15 timmars plugg/dag. FEMTON! detta för att jag ska hinna med allt.
nästa vecka kommer sen likadan ut, fast det tar vi då. vill inte verka alltför mobbad.
nu ska jag gå ladda energin inför veckan. klockan 12 imorgon ska jag vara i bibblan, redo att ge järnet och läsa tills mina ögon faller ur, fingrar slår knut och psyket blir helt fakkat.

90tim plugg/vecka. det går väl?
NU KÖR VI!

and i'm back in the game!


Kommentarer
Postat av: Caroline

15 timmar, wow. Önskar dig lycka till alltså! Mina mardrömsveckor har också börjat men dock behöver jag nog inte plugga 15h/dag :p

2010-05-18 @ 07:03:06
URL: http://oreokex.blogspot.com
Postat av: Anonym

är inne på min mardrömsvecka som slutar nu fredag...

fighting fighting girl!!!!

2010-05-19 @ 16:55:31
URL: http://joliday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0