LIVE FRÅN KLASSRUMMET.

sitter i skrivandets stund på en seminar i firms. inte direkt the highlight of the day men presentation är gjord och kan säga att det inte var min bästa presentation direkt. inte enbart för jag inte klickar med de andra två i gruppen men även för att ämnet bara är ett stort frågetecken i mitt huvud. men, we did it! så skönt att ha det klart.

har en hel drös med saker kvar att göra innan jag börjar njuta av sommarlovet men it's moving forward.

Firms presentation √
Translation läxa √
Cityscape uppsats
Chinese Business tenta
Translation tenta
Marketing tenta
Firms tenta

okej, maybe not.


update:

VAFAAAAN! är vanligtvis inte så betygskåt (inte längre iaf) men nu är jag fan pissed! har tidigare hört att andra grupper fått mellan 5-8 poäng av 10 som är max poäng i detta fall. efter presentationen kände jag hur vi sumpat hela skitet och förväntade mig ett 4 om ens det. vi fick 7.5! good news. innan hon säger "ni skulle lätt ha fått 9 om ni bara hade nämnt något om yada yada för det var en riktig grym presentation" MEN VAAAAAAA?

nu till varför jag är sur:

det som jag refererade som "yada yada" här ovan råkade vara något som jag frågade gruppen precis innan om vi skulle ha med, de tvekade och tyckte inte vi hade tid med det. då sket jag i det. varför i helvete sket jag i det? sen nääääär börjar jag bry mig om vad folk tycker och tänker? nej fyfan. nu är jag riktigt jävla sur på mig själv.
so close but yet so far! today, i'm not cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0