NÄR LOGIKEN INTE ÄR LOGISK.

faktumet att man sover mindre ju äldre man blir har slagits i bitar. totally. jag sover mer och mer för var dag som går. då jag lagt mig sent och vaknat sent de senaste dagarna (logiskt...) så tänkte jag testa en annan approach inatt. lägga mig tidigt och vakna tidigt (låter minst lika logiskt...) hur fan lyckas jag då vakna ännu senare än vanligt?! holy schmoly, sov 12+ timmar inatt. tror något gick fel med min approach. eller så är jag bara så jävla retarded att jag inte kan ta mig själv i kragen och inte ignorera alarmet gång efter gång.

har packat med mig mat och snacks i all ära och sitter nu och pluggar criticism of globalization. hooray.
blir en allnighter inatt för imorgon kommer le bf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0