PISSED.

dagen började bra, fortsatte dåligt och förhoppningsvis slutar det bra.
fick frukost serverat av L innan hon gick till universitetet, satt och pillade mig i naveln en stund innan jag tog mitt pick och pack och begav mig till biblioteket.

DÄR sjönk mitt humör med femtontusen meter. ett giant bibliotek och inte en enda ledig sittplats?! vi har olika avdelningar som är döpt efter olika färger och FEM våningar. jag letar igenom alla färger, alla våningar och då mitt lokalsinne inte är något att skryta om märkte jag inte att jag gått runt på samma avdelningar flera gånger innan jag inser att jag sett den några personer tre gånger redan?! (är bra på att komma ihåg ansikten, ibland) fifäään. det var inte kul. med en väska proppat med böcker och laptop gick jag runt där som en svettig gris och det var någonstans där jag nådde gränsen. jag satte mig ner på trappen och surade och väntade på att L skulle komma och möta upp mig.

där försvann en timma av mitt liv. bara sådär. i ett jävla bibliotek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0