SILLY SILLY ME.

jag kan lugnt konstatera att jag inte kan plugga i mitt rum! helt omöjligt. svälte mig själv i fyra timmar när jag satt och hardcorepluggade på business bibblan efter föreläsningen. gick sedan hem och guess what, gjorde inte ett skit. planen var att fortsätta i samma riktning med pluggandan i behåll men tji fick jag.

blev ungefär två timmars godnattprat med älskling iaf. så känns lite bättre. satt och planerade nästa helg som vi kommer tillbringa med varandra. another reason för mig att plugga my ass off nu innan plutt kommer.
har stämt träff med L imorgon, tillsammans ska vi rape our books på JR library. om vi lyckas vakna i tid det vill säga. (helt fel inställning) jag SKA vakna i tid.

nu ska jag pusha mig själv att skriva klart cityscape-uppsatsen innan jag får sussa nanna.
jag måste! kommer ångra mig big time imorgon annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0