SLUTSPURTEN.

fortfarande inga bilder tyvärr.
sitter och äter på pizzan som phlutt köpte åt mig igår efter sin träning.

"älskling, köpte pizza till dig för jag antog du skulle vara hungrig..."
"åååh, vad för pizza?"
"vad vill du ha för pizza?" (helt självsäker)
"ehm....kebabpizza!...eller vänta jag skojar bara...
"nej vänta, skoja inte!"


:)

om några timmar ska jag gå fika med min (troligen och förhoppningsvis) framtida arbetsgivare. om allt går enligt planerna så börjar jag jobba nästa måndag. håll tummarna nu folks! om två timmar får jag reda på om jag kan lämna min position som arbetslös.

efter vår fika blir det raka vägen till flygplatsen! har min sista tenta imorgon och gissa om jag kunnat plugga något alls i helgen? precis. in other words, i'm screwed for this one. perfekt start på sommarlovet alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0