SYSTEM OVERLOAD.

känner mig helt slut och klockan är bara 18.oo vilket betyder att jag ska sitta 15 timmar till. halva klassen sitter här i bibblan och råpluggar inför morgondagens Marketing tenta. jag älskar marketing! det gör jag men min hjärna klarar inte av att lagra så mycket information. not to mention the fact att jag blir mer koko ju mer jag läser. jag tror jag överanalyserar saker för mycket. man är ju trots allt samhällare.

blev en snabblunch med O innan och sitter nu och samlar information till uppsatsen vi ska skriva imorgon. system overload säger jag bara. ska bli såååå skönt att åka hem över helgen trots att böckerna ska med. i värsta fall har jag i alla fall phlutt som sitter och masserar mig, klappar mig på huvudet och säger "du fixar det, älskling". if he says so, it is so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0