TA FYRA BETALA FÖR EN.

middag, myspromenad och FYRA biofilmer senare är vi äntligen hemma. vi såg kick-ass (riktigt grym! förväntade mig ingenting av den men det var riktigt mycket action, se den!) The Date night (oh well... tål att ses, en gång) Shutter Island (för phlutt inte sett den men vi älskade den båda två) och sist Robin Hood (blev lite långtråkigt, i prefer gladiator). puh. snacka om valuta för pengarna haha. trots att nandos middagen satt som den skulle så köpte vi popcorn som phlutt så gulligt satt och matade mig med genom filmerna. tänkte det var dags för mig att mata tillbaka och då han äter både mycket och snabbt så tog jag en hel näve och körde in i käften på honom. slutade med att vi satt och tryckte i varandra nävar fulla med popcorn tills vi inte kunde stänga igen munnen. thats how romantic we are.

ooh, nu ropar phlutt! mer uppdatering efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Kevin

oh kick ass e verkligen bra... HIT GIRL RULES :D

2010-05-17 @ 11:14:16
Postat av: Victoria

jag blev käääär i hit girl! så jävla awesome! :D

"whatta douche!"

2010-05-17 @ 14:44:32
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0