19 December 2011.

Dagen började otroligt segt, allt började med att jag inte kunde somna inatt, låg och vred på mig, rullade fram och tillbaka without any further results. Så med 3½h sömn begav jag mig till jobbet imorse klockan halv sju. Brist på sömn och mat är ingen bra kombination kan jag lova. Mådde så dåligt att de sötaste kollegorna skickade iväg mig på lunch lite tidigare and guess what, then I was back in the game! Fortfarande väldigt trött men mysfaktorn var hög i butiken.
Efter jobbet mötte jag upp Baby, planen var att vi skulle åka skridskor med ett gäng men med risk att jag skulle somna åkandes på mina skridskor bestämde vi oss för att åka hem istället. Hade världens craving för potatis så samtidigt som vi fixade den sen länge planerade tacosen kokade jag upp en kastrull med potatas. Om det är en bra kombination? I don't care! a craving is a craving!

Det blev några avsnitt av "The walking dead" och nu är jag mer än redo för sängen.
Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0