20 December 2011.

Efter jobbet idag satte jag mig på ett nyöppnat café "Barista" i centralstationen, väldig mysig. Avnjöt en chai latte samtidigt som jag tog itu med lite plugg i väntan på att Baby skulle sluta jobbet. Det gick halvbra då jag höll på att somna vid flera tillfällen. Det känns inte bra, har inte riktigt kommit igång med tentapluggandet men känner att det inte finns en gnutta kraft kvar i mig efter ett jobbpass. Imorgon måste jag ta tummen ur. Kaffe, redbull, whatever it takes.
Det blir ett tidigt pass imorgon igen så nu får jag call it a day.
En grej till, Stort Grattis till det fina paret Jacki och Jack som varit tillsammans i SJU HELA ÅR!
blir så glad när jag ser så lyckade förhållanden. Jag och P-H har en bra bit att gå för att nå sju år men vi har kommit en bra bit på vägen! snart firar vi 2,5 år! (fjutt jämfört med J&J haha) men är stolt över oss ändå för att vi fortfarande inte slagit ihjäl den andra, haha skämt åsido. I'm happy happy with my baby baby. oh dear, vad smörigt. dags att sova!

Kommentarer
Postat av: jacki

Hihi naww vad du är gullig!

2011-12-21 @ 18:00:45
URL: http://artbyjacki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0