Här i min ensamhet.

Baby är ute med grabbarna och här sitter jag och tycker synd om mig själv. Inte för att han är på grabbkväll utan för att jag insett att jag har så oerhört mycket att plugga! Direkt efter jobbpasset var det raka vägen hem, hoppa i myskläderna och sedan parkera baken på soffan vid tvbordet som nu båda har ett fint heltäckande lager av skolmaterial. Måste passa på att få lite plugg gjort nu när jag är ensam hemma, imorgon är jag ledig så då har jag och Mariam bokat in en pluggdejt.
Har vaknat klockan fem de senaste tre dagarna pga jobbet så ska bli skönt med lite sovmorgon imorgon bitti. Nu blir det bort med sminket, på med ansiktsmasken och det viktigaste av allt, studymode - ON!
@ SATS häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0