Home Sweet Home.

Resan gick som smort, snabbare än vanligt och utan några som helst krångel med bagage. me like. Åkte direkt till Trångsund där mammorna redan var igång med att fixa middagen. Det blev Barbeque á la korean style, mums. Packade även upp mina två ankor som var direktimporterade från chinatown.
Innan middagen fick jag en hel påse med presenter som Ayi tagit med sig från Hong Kong. I påsen fanns lite allt möjligt från skor, väskor och bikinis till kläder. Så himla gulligt! Visar innehållet senare när jag tagit bild på allt.
Väcktes av Baby imorse som frågade om jag ville ha frukost, klockan halv sju på morgonen... självklart! det blev en riktig julig frukost med risgrynsgröt (som jag crave-at efter så länge), Lussebullar från Ayi och P-Y och till det, julskinka från mamma. Efter baby åkt till jobbet tappade jag upp ett varmt bad, sen höll jag på att somna så gick och la mig istället. lyx? hell yea.
Nu ska jag fixa iordning mig för stadshuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0