Pluggdejt med Mariam.

Idag slog jag nog rekord i antal biffar jag stoppade i mig på Jensens. Träffade Mariam vid niotiden, vi tog en mysig frukost på donken innan vi bänkade oss på bibblan. fyra timmars intensiv plugg, tiden rullade iväg så snabbt och rätt som det var var det dags för lunch. Vi knallade iväg till Jensens, beställde en varsin lunchbiff, blev inte mätta så beställde in en till som vi delade på. Nu var vi lagom mätta men självklart skulle vi få plats med en Queens delight så det var bara att beställa in en. Det blev en massa catch up talk men sen var det slut på det roliga. Vi knallade tillbaka till bibblan, satt där någon timma innan jag skulle möta upp Baby.
Då han inte hunnit äta middag tänkte vi att vi går förbi Subway innan bion och när vi går längs sergelgatan ser vi i syne, trodde vi. De har öppnat en ny jensens på sergelgatan! wawawewaaaa. Utan att tveka gick vi in och avnjöt en varsin flankbiff (har samlat på mig så många stämplar så vi kom undan utan att betala en enda krona, love it. but that's not the point) Kände mig som en gris. Mariam var inte sen med att kommentera det heller. haha.
Sen var det dags för Sherlock Holmes, rekommenderas starkt.
Imorgon blir det ett tidigt jobbpass och sen plugg resten av dagen så bäst jag får i mig min skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0